top of page

Кондиціонери

Кондиционер

Окремим напрямком нашої компанії є продаж, монтаж і сервіс кліматичної техніки, а саме кондиціювання. 

На сьогоднішній день за нестабільних кліматичних умов літо перетворюється з чарівної, сонячної пори року на випробування на витривалість через нестерпну спеку. І тут з'являємося ми!

Ми здійснюємо продаж, монтаж і сервіс кондиціонерів у Полтаві та Полтавській обл. від провідних виробників таких як: Midea, Idea, Cooper&Hunter.

На всю нашу продукцію надається гарантія від 3 років та післягарантійне обслуговування
Midea_logo.png
midea1.webp
midea3.webp
midea2.webp

Midea

Заснована в 1980 році як компанія виробник побутової техніки MIDEA зараз є величезним конгломератом компаній з побутової техніки, будівництва комерційної та житлової нерухомості, транспортних і логістичних компаній. Зараз холдинг MIDEA є одним із найбільших виробників та експортерів побутової техніки в Китаї.

MIDEA розпочала виробництво побутової техніки у далекому 1980 році і вже у 1981 році заснувала власну торгово-виробничу марку MIDEA. Зараз MIDEA це понад 100 тисяч працівників зосереджених на розробці та виробництві понад десяти відомих брендів у різних галузях. Крім штаб-квартири розташованої в Шунді холдинг MIDEA заснував власні виробничі бази в Гуангджоу, Жонгшан, Вуху, Вухан, Хуаїан, Кунмінь, Жангша, Хефей, Чонгчинь, Суджоу та інших у багатьох провінціях Китаю. Минулого року було запущено виробничу базу в Пінгйанг у В'єтнамі. Було створено широку інтенсивну маркетингову мережу, що покриває всю територію Китаю. До того ж було розгорнуто міжнародну мережу представництв MIDEA, яка сьогодні налічує 21 відділення в таких країнах як США, Великобританія, Німеччина, Японія, Гонконг, Корея, Канада, Росія, Франція, Італія, Малайзія, В'єтнам та інших країнах. Ця мережа представництв постійно розширюється. Зараз MIDEA стала найбільшим і найкомплекснішим виробником кондиціонерів, холодильників, мікрохвильових печей, дрібнопобутової та кухонної техніки в Китаї. Додатково виробничі лінії MIDEA включають випуск побутових та комерційних кондиціонерів, широку лінійку центральних кондиціонерів, пральні машини, електричні пічки, холодильники та мінібари, очищувачі води та кулери, посудомокальні машини, індукційні печі, електричні вентилятори, електронагрівачі та водонагрівачі техніку, стерилізатори, пилососи, дрібнопобутову та кухонну техніку. Крім виробництва готових виробів MIDEA виробляє на власних заводах ключові компоненти та комплектуючі, такі як компресори, електромотори, магнетрони, трансформатори та інші. MIDEA розвивається стрімко та впевнено з річними темпами зростання у 60% у 80-х роках, 50% у 90-х роках та з настанням нового тисячоліття 35% приростом щорічно.

У 2007 році обсяг продажів MIDEA зріс на 30% порівняно з попереднім роком і склав 75 ​​мільярдів юанів (близько 10 мільярдів доларів), з них експортні поставки зросли на 40% і склали близько 3 мільярдів доларів США. Згідно з дослідженням Cnina Most Valuable Brands 2007 у 2007 році бренд MIDEA зайняв почесне 7-е місце серед найкращих і найбільш важливих та відомих брендів Китаю, при цьому вартість бренду MIDEA була оцінена у 38 мільярдів юанів (близько 5 мільярдів доларів США). У червні 2007 року MIDEA стала третьою у списку 100 найкращих компаній Guangdong's Top 100 Enterprises, а в жовтні того ж року MIDEA стала 52-ю у списку 500 найбільших компаній Китаю Cnina's Top 500 Large-scale Enterprise Groups. З безпрецендентним зростанням компанії MIDEA вона не залишилася осторонь соціальної турботи та відповідальності і заплатила в 90-х роках близько 10 мільярдів юанів податків і витратила близько 120 мільйонів юанів на соціальну підтримку та розвиток освіти. Дивлячись у майбутнє, MIDEA планує не зупинятися на досягнутому та, діючи на принципах екологічності, високих технологій та розвитку науки, розвивати професіоналізм та розширювати галузі та географію свого бізнесу. MIDEA посилила свою фінансову структуру та проголосила перехід до глобалізації компанії. Група MIDEA ставить собі за мету в 2010 році стати найбільшим виробником побутової техніки в Китаї і увійти до п'ятірки найбільших виробників побутової техніки у світі з оборотом в 120 мільярдів юанів (близько 18 мільярдів доларів США).

idea.webp
idea1.webp
idea2.webp
idea3.webp
idea4.webp

Idea

Компанія Idea Engineering Limited заснована в 2007 році в Гонконгу (Сянгані) – спеціальній економічній зоні при КНР та спеціалізується виключно на кліматичній техніці. Але, незважаючи на «юний» вік, компанія розробляє та виробляє, в кооперації з провідними азіатськими виробниками, найсучасніші кондиціонери та системи.

Зокрема, розроблені та виробляються серії комерційних спліт-систем з технологією Idea DC-inverter та компресорами Mitsubishi Electric та SANYO, що володіють високим коефіцієнтом енергоефективності EER (до 4,5).

Запорука успіху Idea полягає у постійному оновленні продукції, розвитку технологій, слідуючи девізу компанії «Зробимо світ краще разом!»

cooper-hunter-logo-7F1D2CF1AB-seeklogo.com.png
cooper&hunter1.webp
cooper&hunter2webp.webp
cooper&hunter3.webp.webp
cooper&hunter4.webp.webp

Cooper&Hunter

Торгова марка С&H (Сooper&Hunter) належить компанії Сooper&Hunter International Corporation (USA) www.cooperandhunter.com.

Компанія була утворена на базі двох компаній: C.S. Cooper Company та Hunter Manufacturing Company. Винахід компанією C.S. Cooper першого комерційно успішного рідкозаповненого радіатора почало цикл інженерних інновацій в галузі охолодження та обігріву повітря. Будучи членом American Society of Heating, Refrigeratingand Air-Conditioning Engineers (ASHRAE), заснованої в США в 1892 році, компанія Hunter Manufacturing Company в 1930 роках була однією з перших, слідом за General Electric, виробників кондиціонерів з прямим випаром і виносним повітрям. У 1950-х роках компанією були розроблені, успішно реалізовувалися водні та гліколеві охолоджувачі для кондиціонерів комерційного та промислового призначення. У 1960-х освоєно інноваційну технологію - роторно-гвинтові компресори, які були дуже надійними та ефективними.

У 2003 році було проведено реорганізацію компанії Cooper&Hunter International Corporation, яка покликана закріпити її лідерські позиції у виробництві систем мікроклімату. Було прийнято рішення про перенесення виробництва за територію США, розширення спектру пропонованого обладнання під торговою маркою C&H та вихід на нові ринки збуту. Реалізуючи нову маркетингову стратегію, компанією було відкрито представництва у країнах Північної та Південної Америки, Австралії, Європи та Азії.

Принципи роботи компанії незмінні: продукція С&H, це інноваційні розробки, якість, надійність, зручність, і як наслідок – популярність у споживачів та комерційна привабливість для дистриб'юторів.

Отримати кваліфіковану консультацію

vodafone.png
(097) 545 46 95
Kyivstar.png

ми з радістю відповімо на будь-які Ваші запитання

bottom of page